ضرورت مختومه کردن پرونده‌های مسن در استان کردستان
کد خبر: 3987581
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

ضرورت مختومه کردن پرونده‌های مسن در استان کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان خطاب به قضات دادگاه تجدیدنظر بر لزوم مختومه کردن پرونده‌های مسن در استان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان، در نشست مشترک هم‌اندیشی با قضات دادگاه تجدیدنظر استان که امروز، ۹ مردادماه در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید قدوسی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد شعب با موجودی نامتعارف در محاکم تجدیدنظر استان پایین است و ما انتظارمان این است که این تعداد به صفر برسد و همکاران قضایی مختومه کردن پرونده‌های مانده و مسن را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: با دقت و حوصله به حرف مردم گوش فرادهید و تا حد امکان به مشکلات آنها رسیدگی کرده و درصدد تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به قضات دادگاه تجدیدنظر استان تأکید کرد: وضعیت شعبه و دفتر محاکم تجدیدنظر باید با نظارت دقیق و مستمر بسیار منظم و سروسامان یافته باشد، تا مردم در پیگیری پرونده‌های خود دچار سردرگمی نشوند.

وی با اشاره به آمار بالای محکومان جرائم مالی در استان کردستان بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در بحث صدور احکام اعسار و تعدیل این مشکل حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین درخواست‌های اعمال ماده 477 را نیز بالا دانست و بر توجه ویژه به صدور احکام متقن توسط قضات تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha