برگزاری ۹۰ نشست گام دوم انقلاب در کردستان
کد خبر: 3987897
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

برگزاری ۹۰ نشست گام دوم انقلاب در کردستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب به منظور تقویت بنیه فرهنگی استان کردستان خبر داد و گفت: به همت روحانیان کردستانی ۹۰ نشست با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای تقویت بنیه فرهنگی و بدنه تبلیغ استان در حوزه اعزام و استقرار، این اداره‌ کل به برگزاری برنامه‌های فاخر اقدام کرده است.

وی از برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب به منظور تقویت بنیه فرهنگی استان کردستان خبر داد و افزود: به همت روحانیان 90 نشست گام دوم انقلاب با حضور جوانان و نوجوانان کردستانی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری کارگاه جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی ویژه روحانیون اهل تسنن و تشیع، برگزاری ۲۰ نشست هم‌اندیشی گام دوم انقلاب در قروه و بیجار ویژه روحانیون و برگزاری ۲۵۰ مراسم ملی مذهبی در ده شهرستان در طول سال به همت روحانیون ازجمله این برنامه‌ها بوده است.

وی بیان کرد: برگزاری سه کارگاه آموزش مداحی و روضه‌خوانی برای روحانیون مستقر و پخت غذای گرم به تعداد ۵۰ هزار پرس طرح مواسات مؤمنانه در ماه مبارک رمضان ازجمله اقدامات انجام‌شده روحانیان مستقر و اعزامی بوده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان برگزاری هشت نشست با روحانیون برای هماهنگی و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مجالس ملی مذهبی، تجلیل از خانواده روحانیون مستقر به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و برگزاری کارگاه تقریب مذاهب در قروه ویژه روحانیون تبلیغی را از دیگر برنامه‌های استان در حوزه اعزام و استقرار ذکر کرد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی توسط روحانیون مستقر، اقدام به طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی برای جوانان روستا مالوجه قروه توسط روحانی مستقر روستا، ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در بین جوانان و نوجوانان به کمک ورزش توسط روحانیون مستقر، استقرار ۵۰ روحانی در مناطق تبلیغی در سطح استان نیز در حوزه اعزام و استقرار در کردستان انجام‌شده است.

انتهای پیام
captcha