اهدای ۴۱۰ تبلت به مددجویان کمیته امداد در قزوین
کد خبر: 3988922
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

اهدای ۴۱۰ تبلت به مددجویان کمیته امداد در قزوین

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: تعداد ۴۱۰ دستگاه تبلت به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان تهیه و به فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شد.

اهدای ۴۱۰ تبلت به مددجویان کمیته امداد در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک دادگستری استان با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اِعمالِ مجازات‌های جایگزین حبس با رویکرد حمایت مادی از مددجویان این سازمان، در سه ماهه اول سال جاری که تعداد ۳۴ رأی به ارزش دو میلیارد و ۸۵ میلیون ریال که توسط دادگاه‌های استان صادر گردیده بود جهت اجرا به کمیته امداد ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام قدرتی افزود: این میزان جریمه نقدی در تأمین گوشی هوشمند و تبلت، مواد غذایی، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی برای نیازمندان هز ینه و همچنین برخی از محکومان نیز در راستای انجام خدمات عمومی رایگان جهت خدمت به جامعه هدف مشغول به کار شدند.

رئیس کل دادگستری قزوین همنین بیان کرد: تعداد ۴۱۰ دستگاه تبلت نیز به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان تهیه و به فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha