جلب اعتماد مردم اساس کار خبرنگاری موفق است
کد خبر: 3989510
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

جلب اعتماد مردم اساس کار خبرنگاری موفق است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه خبرنگاری یک حرفه همراه با عشق است و این کار بزرگ و ارزشمند کار هرکس نیست، صحت بدون ترس از ملامت، سرعت انعکاس، مطالبه‌گری، ساده‌نویسی و جلب اعتماد مردم را اساس کار خبرنگار موفق دانست.

جلب اعتماد مردم اساس کار خبرنگاری موفق استبه گزارش ایکنا از همدان، کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، روز گذشته، 17 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۵۰ شهید شهرستان و خبرنگار شهید، اصحاب رسانه را مروج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت‌طلبی خواند و گفت: نقش خبرنگاران هم در دوران هشت ساله دفاع مقدس و هم در جنگ نرم امروز با دشمن بر کسی پوشیده نیست و اگر حضور خبرنگاران در میدان‌ها نبود، امروز هیچ سندی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان وجود نداشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاری یک حرفه همراه با عشق است و این کار بزرگ و ارزشمند کار هر کس نیست، صحت بدون ترس از ملامت، سرعت انعکاس، مطالبه‌گری، ساده‌نویسی و جلب اعتماد مردم را اساس کار خبرنگار موفق دانست.

کریمی از خبرنگاران خواست تا دستاوردهای انقلاب را برای جوانان بازگو کنند و با مقایسه انقلاب امروز با گذشته به روشن فکری و شفافیت موضوع برای جوانان و نوجوانان کمک کنند.

وی به حضور پررنگ و فعال سپاه در خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی خصوصا در شرایط بد اقتصادی ناشی از بیماری کرونا و کنترل بیماری، گفت: مأموریت درون‌سازمانی سپاه، آموزش در بخش برون‌سازمانی، تعامل، مطالبه‌گری، کمک به عمق‌بخشی داخلی و جلوگیری از عبور از خطوط قرمز نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب دست‌بردار نیستند و برای ایجاد یأس و بدبینی در بین نسل جوان نسبت به انقلاب و نظام سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند، بر بیان رشادت‌های رزمندگان و برترین‌های انقلاب برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به همراه مسئول بسیج رسانه و خبرنگاران شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان ادای احترام کردند و در پایان از پروژه احیای روستای برفیان با ۴۴ واحد مسکونی با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی که با همکاری سپاه و بنیاد مسکن در تویسرکان در حال احداث است بازدید کردند.

این پروژه به‌دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی سیل‌آسا فروردین سال ۹۸ که در برخی روستاها از جمله برفیان روی داد که احتمال ورود خسارات جبران ناپذیری برای اهالی روستا در پی داشت در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha