اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در کردستان
کد خبر: 3994253
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در استان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه به همت دارالقرآن کریم کشور برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه از امروز، 9 شهریورماه در استان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه فرصت دارند در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بخش آموزش این جشنواره شامل روخوانی، روانخوانی، صحیح‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب و عفاف و ازدواج در اسلام بوده که در پایان گواهینامه رسمی سازمان دارالقرآن کریم به شرکت‌‎کنندگاه اعطا می‌شود.

وی به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت اشاره کرد و ادامه داد: بخش مسابقه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتایخوانی و نقاشی بوده است که نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مرادی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه سخا به آدرس www.CSIS.IR انجام‌ می‌شود، افزود: کانال دبیرخانه قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به آدرس @csis_quran در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

وی به برگزاری بخش مسابقه این جشنواره قرآنی در مهرماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یکم تا هفتم مهرماه سال جاری خواهد بود و اختتامیه نیز 17 ربیع‌الاول روز میلاد حضرت ختمی مرتبت برابر با دوم آبان ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha