بازگشت 300 واحد تولیدی به چرخه تولید در فارس
کد خبر: 3994437
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

بازگشت 300 واحد تولیدی به چرخه تولید در فارس

استاندار فارس با اشاره به تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در این استان گفت: از سال 99 تاکنون بیش از 300 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 10 شهریورماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید برلزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: بخش اعظمی از مباحث معیشت و تولید در ارتباط با بیماری کرونا قرار دارد و به همین دلیل باید توجه دست‌‌اندرکاران در پیشگیری و مقابله با این بیماری بیشتر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اهداف اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات تولید افزود: در اسناد بالادستی مانند سند پیشران توسعه، بخش مهمی از نیازمندی‌های واحدهای تولیدی دیده شده و در همین راستا توجه به مفاد این اسناد گره‌گشایی حل مشکلات این بخش است.

نماینده عالی دولت در استان فارس، تنظیم بازار و اتخاذ  تصمیمات به موقع در تأمین نیاز بازار را از جمله راهکارهای مناسب برای حل مشکلات معیشتی عنوان کرد و گفت: کاهش فشارهای معیشتی محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها باشد و در این راستا حمایت از واحدهای تولیدی فعال  و حل مشکلات اقتصادی واحدهای راکد مهم است.

رحیمی اظهار کرد: از سال 99 تاکنون بیش از 300 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته است و این نتیجه پیگیری بی واسطه در حل مشکلات آنان بوده است.

استاندار فارس در پایان عدم حمایت از چرخه  تولید و توقف آن را بزرگ‌ترین ضربه به اقتصاد کشور عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha