برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب یزدی
کد خبر: 3994876
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب یزدی

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر حوزه‌های علمیه در این استان خبر داد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیهحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر و عترت در موضوعات نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و نقاشی برای خانواده طلاب برگزار خواهد شد.

وی؛ آموزش، مسابقه و محفل را از رویکرد این دوره از مسابقات دانست و ادامه داد: فرزندان طلاب در گروه‌های سنی نونهالان، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و همچنین همسران طلاب در رشته‌های مذکور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رضایی جوایز این جشنواره را کمک هزینه عتبات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و جوایز نفیس متنوع دانست و گفت: علاقه مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به لینک https://service.csis.ir/account/login، قسمت خدمات فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه شرایط و زمان برگزاری مسابقات استانی از طریق پیامک اعلام می‌شود یادآور شد: نحوه اجرا نیز پس از ثبت نام و با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب یزدی

انتهای پیام
captcha