مهرواره «اوج» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3994994
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
با محوریت مساجد؛

مهرواره «اوج» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مهرواره «اوج» با موضوع مساجد در کردستان خبر داد و گفت: هدف اصلی این مهرواره استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 13 شهریورماه در جلسه استانی مهرواره «اوج»، اظهار کرد: مهرواره اوج در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و احیای سنت حسنه مواسات و همدلی همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مهرواره اوج با موضوع مساجد در کردستان خبر داد و گفت: هدف اصلی مهرواره «اوج» استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد : این مهرواره از ۳۰ مردادماه همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز و تا ۲۳ آبان ماه سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد.

وی ادامه داد: براساس این طرح روحانیون و ماموستاهای مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حاتمیان در پایان یادآور شد: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره «اوج» در استان کردستان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha