مشکلات مسکن طلاب و روحانیون برطرف می‌شود
کد خبر: 3995258
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

مشکلات مسکن طلاب و روحانیون برطرف می‌شود

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، گفت: بررسی مشکلات طلاب، روحانیون و فضلای استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی و تأمین مسکن به عنوان مهم‌ترین آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

رضازاده// مشکلات مسکن طلاب و روحانیون برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجمال‌الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، 14 شهریورماه، در حاشیه سفر یک روزه به اردبیل، اظهار کرد: بررسی مشکلات طلاب، روحانیون و فضلای استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی و تأمین مسکن به عنوان مهم‌ترین آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه درصدد است تا در راستای گسترش همکاری‌ها و نیز حمایت از طلاب و فضلا اقدامات لازم و اساسی را در استان انجام و همکاری‌ها را در این ارتباط گسترش دهد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، تصریح کرد: تبیین سیاست و برنامه‌های مرکز خدمات، در بخش‌های مختلف از جمله سلامت و مسکن مورد توجه واقع و به همین منظور تاکنون تصمیمات مناسبی در این زمینه اخذ شده تا بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به روحانیون و فضلا، شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

میرمحمدی افزود: یکی از اهداف مهم و اساسی در راستای رفع مشکلات موجود در این زمینه، تأمین ملزومات اساسی این اقشار در سطح کشور بوده که در این محور نیز نیازمند تخصیص اعتبارات و همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه هستیم.

گفتنی است؛ در این سفر حجت‌الاسلام و المسلمین میرمحمدی علاوه بر بازدید از مجتمع آموزشی و فرهنگی سرعین و ساختمان در حال ساخت مرکز خدمات، با امام جمعه اردبیل نیز دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha