نواخته شدن «زنگ ایثار و شهادت» در مدارس کردستان
کد خبر: 3995698
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

نواخته شدن «زنگ ایثار و شهادت» در مدارس کردستان

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش کردستان از برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته‌شدن «زنگ ایثار و شهادت» و «زنگ مهر» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: باید متناسب با بزرگداشت این ایام فضاسازی و تبلیغات محیطی در مدارس انجام شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان، شامگاه گذشته، 15 شهریورماه در پنجمین نشست ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران استان کردستان که به منظور هماهنگی اقدامات اجرایی و بررسی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی، بر اجرای ویژه‌برنامه‌های چهل‌و‌یکمین سالگرد دفاع مقدس بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی در مدارس، همزمان با برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی به ویژه مدارس شاهد استان تأکید کرد.

وی از برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت و زنگ مهر در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: باید متناسب با بزرگداشت این ایام فضاسازی و تبلیغات محیطی در مدارس انجام و این برنامه‌ها در مدارس شاهد جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره ابتدایی و متوسطه اول روند مطلوبی دارد، یادآور شد: در متوسطه دوم و به خصوص پایه دهم، ثبت‌نام دانش‌آموزان نیاز به پیگیری دارد، لذا از دانش‌آموزانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، درخواست می‌شود در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست در خصوص انتصاب تعدادی از مدیران مدارس شاهد استان طرح موضوع و تصمیم‌گیری شد و در ادامه پیرامون درخواست ستاد اجرایی شاهد شهرستانها در موضوعات ساعات مکمل مدارس شاهد و نحوه اختصاص نیرو به این موضوع بحث و تبادل نظر و تصمیم لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha