طرح «مهرواره اوج» در شهرستان بانه اجرایی می‌شود
کد خبر: 3996926
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

طرح «مهرواره اوج» در شهرستان بانه اجرایی می‌شود

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه از اجرایی شدن طرح «مهرواره اوج» با محوریت مساجد محله‌های شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح فرهنگی تا ۲۳ آبان‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح «مهرواره اوج» با موضوع مساجد محله همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از ۳۰ مردادماه همزمان با روز جهانی مساجد آغاز و تا ۲۳ آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری امامان جماعت مساجد محله‌ها در اجرای طرح «مهرواره اوج» افزود: در اجرای این طرح کنشگران، هیئت امنا و بسیج مساجد و هیئت‌های مذهبی مسائل و مشکلات محله‌ها را شناسایی کرده و در حل آن‌ها به یاری مردم می‌شتابند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: این طرح در راستای استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی با نیازمندان و ارتقای خدمت‌رسانی مساجد برای حل مسائل و مشکلات محل اجرا می‌شود.

وی بهره‌گیری از خلاقیت، نوآوری، استعداد و ظرفیت خیرین محل را از اولویت‌های پیگیری مشکلات محل دانست و اظهار کرد: با حضور امام جماعت مساجد مشکلات محلات شناسایی شده و با مساعدت همگانی مردم مسائل موجود پیگیری و رفع خواهد شد.

 رازیانی گفت: این طرح در مرحله شناسایی امامان فعال مساجد، تهیه مقدمات، توجیه طرح برای مردم و هیئت امنای مساجد قرار دارد که امیدواریم با سازمان‌دهی مجدد و به کارگیری همه ظرفیت‌های مساجد شهرستان بانه، مشکلات و مسائل محلات رفع شود.

وی در پایان یادآور شد: بیانیه طرح «مهرواره اوج» در فضای مجازی به امامان جماعت مساجد شهرستان بانه برای ابلاغ و اجرا اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام
captcha