جشن شکوفه‌ها در مدارس کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3998445
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

جشن شکوفه‌ها در مدارس کردستان برگزار می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش کردستان از برگزاری «جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها» همزمان با سراسر کشور روز پنج‌شنبه، اول مهرماه در مدارس ابتدایی استان کردستان خبر داد.

صدیقه عبدالهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان، در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بنا بر اعلام وزارتخانه آموزش‌و‌پرورش «جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها» همزمان با سراسر کشور روز پنج‌شنبه، اول مهرماه در مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با توجه به شرایط کرونایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در برپایی «جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها» را در اولویت امور خود قرار داده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌و‌پرورش کردستان بیان کرد: در سال تحصیلی پیشرو بیش از 31 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی آغاز سال تحصیلی خود را در مدارس و به صورت حضوری جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه «جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها» به یکی از بهترین خاطرات زندگی هر فرد تبدیل می‌شود، تأکید کرد: در این راستا حضور دانش‌آموزان کلاس اولی و نوآموزان پیش دبستانی در مراسم شروع سال تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی انجام خواهد شد تا این خاطره شاد را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

عبدالهی در پایان به تعداد مدارس ابتدایی سطح استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: هزار و 946 مدرسه ابتدایی در استان کردستان داریم که در تمام این مدارس «جشن شکوفه‌ها و » برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ بنا بر اعلام اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان جشن آغاز سال تحصیلی در روز شنبه، سوم‌مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha