سفرهای رئیس‌جمهور زمینه‌ساز تقویت اعتماد مردمی است
کد خبر: 3998450
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

سفرهای رئیس‌جمهور زمینه‌ساز تقویت اعتماد مردمی است

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس‌جمهور می‌تواند در بحث تخصیص عادلانه اعتبارات بسیار مهم و تأثیرگذار باشد، افزود: حضور دولتمردان بین مردم و مشاهده مشکلات جامعه زمینه‌ساز تقویت اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام می‌شود.

علی‌اصغر دریایی، نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حضور دولتمردان بین مردم و مشاهده مشکلات جامعه زمینه‌ساز تقویت اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام می‌شود و امید را در مردم زنده می‌کند.

وی افزود: کسی که پست و مسئولیتی در اختیار دارد باید همواره سعی کند از جامعه و مردم جدا نیفتد، چراکه در غیر این صورت آن مدیر زمینه ساز اعتمادزدایی می شود که هم در بُعد انسانی و هم شرعی به نوعی گناه محسوب می‌شود.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به سفرهای استانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، بیان کرد: همانطور که رئیس دولت سیزدهم قبل از انتخابات وعده داده بود، بدون هیچ تشریفاتی بین مردم حضور پیدا می‌کند و اوضاع نابسامان را رصد می‌کند و با هیئت دولت خود در حال رفع آنهاست.

وی ادامه داد: تنها با حضور در استان‌ها و شنیدن سخن مردم بدون واسطه است که می‌توان مشکلات را به معنای واقعی شناسایی کرد و از ناهنجاری‌ها و بی‌عدالتی‌ها مطلع شد.

دریایی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان می‌تواند در بحث تخصیص عادلانه اعتبارات بسیار مهم و تأثیرگذار باشد و همین امر شعار عدالت را عملی خواهد کرد.

وی یادآور شد: طبق اخبار موجود حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به زودی به کردستان سفری خواهد داشت که امیدواریم که این سفر باعث شناسایی بهتر مشکلات، کمبودها و نارسایی‌ها در این خطه از ایران اسلامی شود و شاهد شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی در این استان باشیم.

انتهای پیام
captcha