ثبت‌نام 460 لرستانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح
کد خبر: 3998464
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

ثبت‌نام 460 لرستانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه افرادی ‎که می‌خواهند به پیاده‌روی اربعین بروند باید دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، گفت: 460 نفر از لرستان در سامانه «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون 250 نفر مدارک خود را برای دریافت ویزا تحویل داده‌اند.

460 لرستانی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اندسیدحمید مصطفایی، مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان اینکه مقامات کشور عراق برای ایران 60 هزار نفر سهمیه برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته‌اند، گفت: اعزام زائران بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است، اما کار ثبت‌نام در سامانه «سماح» و صدور ویزا بر عهده حج و زیارت است.

وی با بیان اینکه افرادی ‎که می‌خواهند به پیاده‌روی اربعین بروند باید دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، اضافه کرد: 460 نفر از لرستان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون 250 نفر مدارک خود را برای دریافت ویزا تحویل داده‌اند.

مصطفایی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام در سامانه سماح به ازای هر نفر 65 هزار تومان است، افزود: رفت و برگشت راهپیمایی اربعین از کشور ما صرفاً به‎صورت هوایی بوده و اعلام هزینه آن بر عهده سازمان هواپیمایی کشور است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان در ادامه تغییر نام بلوار حج به نام شهید حادثه منا خبر داد و گفت: بلوار حج واقع در شمال شهر خرم‌آباد با مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به نام حاج‌رضا رحیمیان، شهید لرستانی فاجعه منا، مزین شد.

انتهای پیام
captcha