بچه‌های مسجدی کانون ابوذر غفاری سنندج تجلیل شدند
کد خبر: 3998826
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

بچه‌های مسجدی کانون ابوذر غفاری سنندج تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان گفت: بچه‌های مسجدی کانون ابوذر غفاری شهرستان سنندج از سوی رئیس مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط ستاد کانون‌های مساجد کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان اظهار کرد: کانون فرهنگی ـ هنری مسجد ابوذر غفاری سنندج در ایام تابستان امسال با برپایی کلاس‌‌های قرآنی به نوجوانان و کودکان زمینه فعالیت بچه‌های مسجدی در حوزه قرآنی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این مسجد با استقبال اعضای کانون فرهنگی ابوذر غفاری همراه بود، افزود: آموزش کلاس‌های قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که توسط این کانون دنبال می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان اظهار کرد: کانون مسجد ابوذر غفاری به همت ماموستا سبحانی اداره می‌شود که زمینه حضور و جذب کودکان و نوجوانان به سمت این مسجد را فراهم کرده است. اهدای بسته‌های معیشتی به شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی مسجد ابوذر غفاری سنندج از سوی ستاد مساجد استان از جمله اقداماتی است که انجام شد.

وی در پایان با تقدیر از مرکز بزرگ اسلامی سنندج در تجلیل از اعضای کانون فرهنگی مسجد یادآور شد: حضور مسئولان در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد و تجلیل از فراگیران این کانون‌ها زمینه فعالیت بیشتر کانون‌های فرهنگی در سطح مساجد را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha