دفاع مقدس تبلور همدلی و وحدت شیعه و سنی بود
کد خبر: 4000604
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

دفاع مقدس تبلور همدلی و وحدت شیعه و سنی بود

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، گفت: دفاع مقدس یک فریضه الهی بوده و در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی اهل سنت و شیعه و رهبری امام راحل و با توکل به خداوند متعال در برابر دشمن متجاوز ایستادند.

ارسالی امروز ا دفاع مقدس تبلور همدلی و وحدت شیعه و سنی بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۴ مهر در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: یاد و خاطره ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و اقتدار، آزادی و امنیت امروز کشور مدیون ایثارگری‌های رزمندگان و خون شهدا است و ما باید هر لحظه قدردان این ایثارگری‌ها باشیم. 

وی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی افزود: رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل با درس‌آموزی از مکتب حضرت امام حسین(ع) جان خود را فدای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی کردند و امروز در جای جای میهن عزیزمان می‌توان، عطر و بوی ایثار و شهادت را می‌توان حس کرد.

ماموستا مامند کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه هم در این جلسه بیان کرد: دفاع مقدس یک فریضه الهی است و در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی اهل سنت و شیعه و رهبری امام راحل و با توکل به خداوند متعال در برابر دشمن متجاوز ایستادند.

وی ادامه داد: رزمندگان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان در دست دشمنان باقی بماند که این درس بسیار بزرگی به نسل‌های آینده است.

ماموستا کلشی نژاد، تصریح کرد: خواستار توجه ویژه مسئولان و اختصاص اعتبار ویژه محرومیت‌زدایی به مناطق کمتر توسعه‌یافته در مرکز استان هستیم.

 

انتهای پیام
captcha