فداکاری دانش‌آموز ایثارگر «علی لندی» نشان از ایمان است
کد خبر: 4001280
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

فداکاری دانش‌آموز ایثارگر «علی لندی» نشان از ایمان است

استاندار چهارمحال و بختیاری فداکاری دانش‌آموز ایثارگر علی لندی حاصل تعلیم، تربیت، ایمان و روحیه فداکاری است، گفت: این دانش‌آموز می‌توانست در زمان خطر خود را نجات دهد، اما تا لحظه آخر ایستادگی کرد و جان خود را برای نجات همنوعان خود به خطر انداخت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری هفتم مهرماه در مراسم بزرگداشت دانش‌آموز فداکار علی لندی در آموزشگاه پسرانه شهید استکی شهرکرد محل تحصیل این دانش‌آموز با تأکید بر اینکه روحیه ایثارگری هم‌چنان در بین دانش‌آموزان این مرز و بوم از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی تاکنون زنده است، بیان کرد: این دانش‌آموز فداکار برای نجات جان چند انسان جان خود را به خطر انداخت و امروز به الگوی ایثار و فداکاری در کشور تبدیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: علی لندی بار دیگر واژه ایثار و فداکاری را در ایران زنده کرد، ایثار یعنی گذشتن از حق خود به نفع دیگری و این دانش‌آموز فداکار جان خود را برای نجات دیگری فدا کرد.

وی با بیان اینکه فداکاری دانش‌آموز ایثارگر علی لندی حاصل تعلیم، تربیت، ایمان و روحیه فداکاری است، گفت: این دانش‌آموز می‌توانست در زمان خطر خود را نجات دهد، اما تا لحظه آخر ایستادگی کرد و جان خود را برای نجات همنوعان خود به خطر انداخت.

عباسی تأکید کرد: روحیه ایثارگری و فداکاری باید در بین نوجوانان و جوانان توسط والدین، معلمان و مبلغان زنده بماند، همان‌گونه که امروز شاهد فداکاری و ایثار این دانش‌آموز فداکار هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: روحیه ایثار و فداکاری که امروز در بین قشر جوان و نوجوان در ایران اسلامی شاهد آن هستیم در کمتر نقطه‌ای از جهان وجود دارد و قطعاً این موضوع حاصل تربیت دینی در خانواده‌ها و مدارس کشور است.

 

انتهای پیام
captcha