120 جوان قروه‌ای موفق به حفظ موضوعی آیات قرآن شدند
کد خبر: 4001421
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

120 جوان قروه‌ای موفق به حفظ موضوعی آیات قرآن شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از اجرای طرح حفظ ۴۰ موضوع منتخب قرآن در مسجد جامع شهرستان قروه خبر داد و گفت: 120 نفر از قرآن‌آموزان قروه‌ای موفق حفظ موضوعی آیان قرآن شدند.

حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن از سال 99 در سطح شهرستان قروه آغاز شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح شرکت‌کنندگان 40 موضوع قرآنی را حفظ خواهند کرد، افزود: این طرح قرآنی با حضور هزار و 700 قرآن‌آموز قروه‌ای برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام اینکه از این تعداد 120 قرآن‌آموز موفق به حفظ 40 موضوع قرآنی شدند، بیان کرد: در اجرای این طرح قرآنی 40 نفر از مربیان قرآن شهرستان قروه مشارکت داشتند.

وی از زحمات خالصانه خیر و پیشکسوت قرآنی حجت‌الاسلام موسوی قدردانی کرد و افزود: قرآن همچون نماز نیاز به اقامه امر دارد و امروزه همه ما بایستی با سرلوحه قرار دادن آموزه‌های والای قرآنی در این مسیر حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام عبدی با تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را تحقق وعده‌های الهی در قرآن کریم دانست و گفت: امت اسلامی با عمل به آیات نورانی قرآن و پیروی از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست ناپذیر خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیروز، هفتم مهرماه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ۴۰ مربی قرآنی و ۱۲۰ قرآن‌آموز که موفق به حفظ ۴۰ آیه منتخب شدند، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha