هیئت‌های مذهبی بسترساز تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی هستند
کد خبر: 4003316
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

هیئت‌های مذهبی بسترساز تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: هیئت‌های مذهبی بایستی بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان باشند و داشته‌های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیئت‌هاست.

رضازاده// هیئت‌های مذهبی بسترساز تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 17مهرماه، در بازدید از هیئت مذهبی مکتب العباس(ع) اردبیل، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی پایتخت حسینیت، در کنار برگزاری برنامه‌های عزاداری و مذهبی، پرچم‌دار بصیرت افزایی و مردم‌یاری هستند.

وی بیان کرد: شاخص‌ترین مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع)، بصیرت و دشمن‌شناسی است که امروز عاشقان حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بصیرت و دشمن‌شناسی در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام می‌بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که اعتقادات و باورهای جوانان ما مورد هدف قرار گرفته، نقش هیئت‌های مذهبی در مقابله با تهدیدهای فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین می‌باشد.

محمدی‌اصل، بیان کرد: در گام دوم انقلاب تربیت نسلی انقلابی و متعهد برای نقش‌آفرینی در نظام اسلامی امری مهم و حائز اهمیت بوده که هیئت‌های مذهبی می‌توانند در این زمینه بسترساز و جریان‌ساز انقلابی باشند.

وی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی بایستی بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان باشند و داشته‌های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیئت‌هاست.

انتهای پیام
captcha