موقوفات ماکو به ۲۴۰ مورد رسید
کد خبر: 4003641
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

موقوفات ماکو به ۲۴۰ مورد رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو گفت: امسال ۲ وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است که با احتساب آن‌ها مجموع موقوفات این شهرستان به ۲۴۰ مورد با ۵۱۳ رقبه می‌رسد.

تعداد موقوفات ماکو به 240 مورد رسیدصمد محمدنژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، با اشاره به عملکرد این اداره در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: امسال 2 وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است که ارزش آنها بیش از 2 میلیارد ریال می‌رسد.

وی با بیان اینکه با احتساب این دو وقف مجموع موقوفات ماکو به 240 مورد با 513 رقبه می‌رسد، افزود: در نیمه اول امسال درآمد موقوفات ماکو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو ادامه داد: مشارکت در تهیه بسته‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند از دیگر اقدامات این اداره در نیمه اول سال بود که در این راستا 70 بسته به ارزش ریالی هر کدام دو میلیون ریال در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امروزه در کنار ترویج سنت حسنه وقف ترویج وقف‌های متناسب با نیاز روز و وقف‌های قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد تا وقف‌های جدید بیشتر در حل مشکلات مردم گره‌گشا باشند.

انتهای پیام
captcha