ارتقا سطح خدمات و درآمدهای موقوفات؛ با انجام اقدامات نوین ضروری
کد خبر: 4003726
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

ارتقا سطح خدمات و درآمدهای موقوفات؛ با انجام اقدامات نوین ضروری

فرماندار کاشمر ارتقا و تقویت سطح خدمات و درآمدهای موقوفات را با انجام اقدامات نوین، ضروری دانست.

ارتقا سطح خدمات و درآمدهای موقوفات؛ با انجام اقدامات نوین ضروریبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مسلم ساقی، فرماندار کاشمر امروز 18مهرماه، در جلسه‌ای با رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و مدیران بقاع متبرکه این شهرستان که به‌مناسبت هفته وقف، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما به وقف و موقوفات فرصتی و ظرفیتی است.

وی با گرامیداشت دهه وقف، مطرح کرد: با توجه به موقوفاتی که در شهرستان وجود دارد، زحمات کارکنان این اداره کتمان‌ناپذیر است و در این راستا مانند گذشته برای تقویت آن و افزایش سطح خدمات‌دهی کمک خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان کاشمر بیان کرد: نگاه مدیریت اوقاف در شهرستان به حوزه وقف نگاه جدید و نویی است و این در حوزه تثبیت و ارتقا سطح خدماتی که ارائه می‌شود، کمک خواهد کرد.

ساقی با اشاره به اینکه باید همگام با عصر ارتباطات حرکت کرد، افزود: امیدواریم اقداماتی که در حوزه وقف آغاز شده است، ادامه پیدا کند، به‌ویژه در حوزه اقتصادی و توانمندسازی و ارتقا سطح خدمات و درآمدهای موقوفات با انجام اقدامات نوین تقویت شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌ها و اقداماتی در حوزه علم و فناوری در شهرستان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه آغاز شده است، حتماً باید تقویت شود، ناگزیر هستیم از روش‌های سنتی در مواردی که می‌توان فاصله بگیریم و با استفاده از روش‌های نوین خدمات ارائه نماییم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه تاکنون برای ایجاد اشتغال اقدامات خوبی از سوی اوقاف و امورخیریه کاشمر انجام شده است، تصریح کرد: اقدامات حمایتی و خیرخواهانه که از محل نیات واقفین با شیوع ویروس کرونا، به‌ویژه در حوزه سلامت در دوسال اخیر انجام شده است، با حمایت مراکز نیکوکاری و مراکز غیردولتی برای خدمات‌دهی بیشتر باید حمایت و تقویت شود.

انتهای پیام
captcha