30 مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد
کد خبر: 4004227
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

30 مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد

مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد، گفت: علاقه‌مندان تا پایان مهرماه فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را در این جشنواره نهایی کنند.

30 مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت در این دانشگاه، اظهار کرد: علاقه‌مندان تا پایان مهرماه جاری فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را در این دوره از جشنواره نهایی کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره اساتید، دانشجویان و کارکنان می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال شامل شش بخش و ۵۵ رشته در بخش‌های آوایی، معارف اسلامی، پژوهشی، فن‌آوری، ادبی، هنری است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره جهت شرکت عموم آزاد است، گفت: این دوره جشنواره مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز برگزار خواهد شد.

میرخلیلی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره https://quran.behdasht.gov.ir/login و یا به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه کنند، بیان کرد: امید است تا با اهتمام هرچه بیشتر در حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی، گام‌های اساسی در راه اعتلای بیشتر فهم قرآنی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها برداشته شود.

انتهای پیام
captcha