پرفورمنس «حال خوش زندگی با کتاب» اجرا شد
کد خبر: 4005249
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

پرفورمنس «حال خوش زندگی با کتاب» اجرا شد

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد کردستان از اجرای پرفورمنس خیابانی با عنوان «حال خوش زندگی با کتاب» ۲۲ و ۲۳ مهرماه در سنندج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، عیسی فلاحی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد کردستان امروز، 24 مهرماه در مصاحبه مجازی با رسانه‌های استان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته کودک، و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، پرفورمنس خیابانی توسط گروه هنرهای نمایشی شهرستان کامیاران با همکاری معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان 22 و 23 مهرماه در محل پیاده راه فردوسی شهر سنندج اجرا شد.

وی به موضوع این پرفورمنس اشاره کرد و افزود: «حال خوش زندگی با کتاب» اشاره به مشکلات مردم امروزی، غرق شدن در دنیا مجازی و پایین آمدن سرانه مطالعه دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد کردستان هدف از اجرای این پرفورمنس را آشتی کردن و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با فرهنگ کتابخوانی دانست و بیان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع زمینه جذب جوانان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم کنیم.

وی در پایان یادآور شد: طرح و ایده این اجرا از هیوا شاه‌ویسی و به کارگردان سبحان فتحی بازیگر سبحان فتحی، عکاس؛ سپهر محمدی، فضاسازی محیط؛ مهدی توانایی، انتخاب موسیقی؛ برهان سیفی تقدیم به کودکان شهر سنندج شد.

انتهای پیام
captcha