دستگاه‌های اجرایی اردبیل مسائل معیشتی مردم را منعکس کنند
کد خبر: 4005299
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

دستگاه‌های اجرایی اردبیل مسائل معیشتی مردم را منعکس کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، گفت: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط یا معیشت اقتصادی مردم اولویت اساسی است که در این زمینه عملکرد دولت نیز بایستی به صورت شفاف و امیدوارکننده باشد و به مردم منعکس شود تا از جوساز‌ی‌های رسانه‌ای که از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود، جلوگیری شود.

رضازاده// دستگاه‌های اجرایی اردبیل مسائل معیشتی مردم را منعکس کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، 24 مهرماه، در هفتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان اردبیل، اظهار کرد: هشدارهای لازم و اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بایستی با جدیت تداوم یابد و مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا زمان رسیدن به وضعیت پایدار اقدام کنند.

وی با اشاره به این که شیوع بیمای کرونا، برنامه و فعالیت‌های تمامی دستگاه‌های اجرائی را در سطح استان، تحت‌الشعاع قرار داده است، ادامه داد: در این زمینه به صورت مداوم و مستمر اطلاع‌رسانی‌های دقیق و کافی برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همچنان بایستی ادامه یابد و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را برای رسیدن به وضعیت پایدار مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، گفت: استان اردبیل، عمدتاًٌ جزء استان‌های آخر سطح کشور در موضوع درگیری با کرونا بود و خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته سریعاً از پیک خارج می‌شد که تداوم این مسئله نیازمند ایمنی عمومی از طریق واکسیناسیون در جامعه محقق می‌شود.

ندایی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط یا معیشت اقتصادی مردم اولویت اساسی است که در این زمینه عملکرد دولت نیز بایستی به صورت شفاف و امیدوارکننده باشد و به مردم منعکس شود تا از جوساز‌ی‌های رسانه‌ای که از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود، جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: نیاز است تا از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، در راستای تولید برنامه‌‌های مرتبط با اهداف، وظایف و مأموریت‌های خود، نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی اقدام شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha