شهادت ششمین مدافع سلامت کردستان
کد خبر: 4005334
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

شهادت ششمین مدافع سلامت کردستان

«لیلا رحیم‌نیا»، از مدافعان سلامت استان کردستان براثر ابتلا به کرونا امروز، ۲۴ مهرماه به مقام شهادت نائل آمد.

به گزارش ایکنا از کردستان، «لیلا رحیم‌نیا»، کارشناس آزمایشگاه بیمارستان توحید در 42 سالگی و در راستای حفظ جان و سلامتی هم‌وطنانش بعد از تحمل چند روزه رنج بیماری کرونا امروز، 24 مهرماه به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، طی پیامی شهادت ششمین مدافع سلامت «لیلا رحیم‌نیا»، کارشناس آزمایشگاه بیمارستان توحید را به مردم استان به‌ویژه مجموعه حوزه سلامت تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر ناباورانه شهادت مرحومه لیلا رحیم‌نیا همکار متعهد، دلسوز، بانویی شایسته و شاغل در آزمایشگاه بیمارستان توحید سنندج که ۱۷ سال عمر با عزتش را در مسیر خدمت به مردم صرف کرد و در راستای حفظ جان و سلامتی همشهریان عزیزمان به بیماری کرونا مبتلا شد، امروز در سن ۴۲ سالگی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست که موجب تأثر خانواده سلامت استان کردستان به‌ویژه جامعه‌ پر مِهر علوم پزشکی شد.

بی‌شک فقدان این عزیزان که برای جان انسان‌ها زمان را نمی‌شناختند، از جان و حیات خود مایه گذاشتند و سلامتی مردمان این سرزمین را رقم‌ زدند، جبران‌ناپذیر است اما ایمان دارم دعای خیر همین انسان‌های شریف مسیر رسیدن به معبود را برایشان نورانی ساخته و شهادت را عاقبتی خیر برایشان قرار داده است.

ضمن ابراز همدردی، فقدان تأثر برانگیز این همکار جان‌نثار و شهادت این مدافع سلامت را با قلبی سرشار از اندوه به خانواده داغدار این خادم سلامت، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده، برای آن شهید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

گفتنی است؛ اواخر هفته گذشته نیز شاه‌محمد محمودی، از پرسنل زحمت‌کش بیمارستان بعثت به عنوان پنجمین شهید مدافع سلامت کردستان به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha