بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به بحران تازه‌ای تبدیل شود
کد خبر: 4005947
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به بحران تازه‌ای تبدیل شود

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شرایط بسیار شکننده است و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌تواند به بحران تازه‌ای تبدیل شود بر نقش رسانه برای آگاه‌سازی مردم تأکید کرد.

عدم رعایت پروتکل‌ها می‌تواند به بحران تازه‌ای تبدیل شودسیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با تأکید بر اینکه شرایط بسیار شکننده است و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم می‌تواند بحران تازه‌ای به‌وجود آورد، گفت: اگر آمار کشور سیر صعودی پیدا کند به تبع آن استان و شهرستان ما هم درگیر خواهد شد. لذا رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و خروج مردم از عادی انگاری که منشأ اصلی مشکل است نقش مؤثری دارند و باید این موضوع تکرار شود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال ۷۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده در خصوص شفاف‌سازی جانمایی آرامستان تویسرکان، اظهار کرد: استعلام مکان‌های پیشنهادی که امامزاده کوه سرابی، منطقه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و آریکان است تقریباً انجام شده و نظرات به‌صورت مکتوب اعلام شده است.

حسینی ادامه داد: از آنجا که اخیراً گزینه پنجم در آرتیمان اضافه شده؛ استعلام‌های جدید گرفته شده است که نتیجه را بدون هیچ تحریفی در تعریف‌ در اختیار مشاور طرح جامع شهر قرار خواهیم داد تا به استناد گزارش‌های مکتوب دستگاه‌های اجرایی اعم از آب و فاضلاب، امور آب، محیط زیست، راهداری و راه و شهرسازی تعیین جایگاه آرامستان با نظر کارشناسی انجام شود، همچنین نتایج را برای اطلاع‌رسانی به خبرنگاران ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه آرامستان باید حداقل یک قرن پاسخگوی مردم باشد، تصریح کرد: به‌عنوان کسی که در تدوین طرح‌های هادی روستایی، هادی شهری، جامع و تفضیلی شهر تجربه دارد اعلام می‌کنم وضع کنونی آرامستان و استمرار آن در مکان فعلی و اطراف آن اشتباه است چراکه آرامستان باید در شعاع ۱۰ کیلومتری شهر باشد.

انتهای پیام
captcha