ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4006055
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سنندج برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سنندج، گفت: برنامه‌های هفته وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، در گفت‌‎و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سنندج، گفت: برنامه‌های هفته وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

وی هفته وحدت را فرصت ارزشمندی برای حفظ انسجام و یکدلی در جامعه دانست و افزود: با وحدت بین شیعه و سنی می‌توان زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج بیان کرد: امسال با توجه به شرایط حساس کنونی جهان اسلام برگزاری با شکوه برنامه‌ها و جشن‌های این هفته اهمیت خاصی دارد.

وی به ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت اشاره کرد و افزود: تجلیل از روحانیون شاخص استان کردستان، برگزاری مسابقه شعر با عنوان «رحمت للعالمین» با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری شهرستان و برگزاری ایستگاه صلواتی توسط هئیت‌های مذهبی از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاوه ادامه داد: طبخ و توزیع نذورات مردمی در مناطق کم برخوردار، برگزاری یادواره شهدای شهرستان سنندج، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم جشن هفته وحدت ویژه اقشار تأثیرگذار از دیگر برنامه‌های تدوین شده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در هفته وحدت است.

وی در پایان یادآور شد: نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع و حمایت از برنامه‌های مجامع میانی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام تبلیغات اسلامی سنندج در هفته وحدت اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha