اجرای ۹۰ برنامه در مساجد ملایر / تقدیر از با اخلاق‌ترین نمازگزار هر مسجد
کد خبر: 4006246
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
همزمان با هفته وحدت؛

اجرای ۹۰ برنامه در مساجد ملایر / تقدیر از با اخلاق‌ترین نمازگزار هر مسجد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن در ۹۰ مسجد شهرستان ملایر همزمان با هفته وحدت خبر داد و گفت: از با اخلاق‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین نمازگزار در هر مسجد این شهرستان تقدیر می‌شود.

اجرای ۹۰ برنامه در مساجد ملایر / تقدیر از با اخلاق‌ترین نمازگزار هر مسجدحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد(ص) امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: هم‌زمان با هفته وحدت اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر ادارات و نهادها برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان تدارک دیده است.

وی از برگزاری 90 برنامه جشن در مساجد شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با جشن، مولودی‌خوانی، مسابقات فرهنگی و... همراه است.

نجفی دیدار با برادران اهل سنت از سوی امام جماعت محله‌های شهر و هر منطقه‌ای که اهل سنت در آن وجود دارد را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ملایر دانست و افزود: این برنامه با هدف تقویت مسئله وحدت بین شیعه و سنی انجام می‌شود.

نجفی همچنین تقدیر از با اخلاق‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین نمازگزار در هر مسجد را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت دانست و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و اخلاقی از سوی روحانیون در هیئت‌های مذهبی و مساجد از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ملایر است.

وی از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان ملایر هم‌زمان با هفته وحدت خبر داد و تصریح کرد: تقدیر از نوجوانان در قالب‌های مختلف با اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ملایر است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین به اعزام یک‌صد مبلغ به مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مناطق مختلف شهرستان ملایر در هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این مبلغان با هدف تبیین شخصیت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت و همچنین برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشن اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در فضای مجازی نیز گفت: بارگذاری کلیپ و سخنرانی، عکس نوشته و... و برگزاری برنامه‌های قرآنی ختم قرآن، ختم صلوات با همکاری واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با هدف حوزه تقویت وحدت شیعه و سنی از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان ملایر در فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha