اعلام فراخوان جشنواره ملی «امتنان» در کردستان
کد خبر: 4008029
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

اعلام فراخوان جشنواره ملی «امتنان» در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از اعلام فراخوان سی‌وسومین دوره جشنواره ملی «امتنان» ویژه نخبگان جامعه کار و کارگری همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستانبرهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سی‌وسومین جشنواره ملی «امتنان» ویژه نخبگان کار و کارگری استان کردستان در کردستان برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان سی‌و‌سومین دوره جشنواره ملی «امتنان» ویژه نخبگان جامعه کار و کارگری همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد و افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 26 آبان‌ماه فرصت ارسال به این جشنواره را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه در این جشنواره کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه تولیدی می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد: جشنواره ملی «امتنان» در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار در روند توسعه، ارج نهادن به اندیشه‌ها و تلاش‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر از مهم‌ترین اهداف برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره امتنان است.

صلواتی با اعلام اینکه از برگزیدگان این جشنواره در ایام دهه فجر امسال تجلیل می‌شود، یادآور شد: کارگران، کارآفرینان و گروه‌های کار استان می‌توانند به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کرده و در جشنواره امتنان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha