توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم در هفته وحدت
کد خبر: 4008084
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم در هفته وحدت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم از محل اجرای نیات واقفان سنندجی در هفته وحدت خبر داد و گفت: در راستای اطعام مردم سنندج به مدت 3 روز در سطح شهر موکب راه‌اندازی شد.

آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف سنندجآرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: واقفان خیراندیش همواره همراه و یاریگر مردم در ایام سختی‌ها و مشکلات و جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی بوده‌اند.

وی افزود: در این راستا اداره اوقاف سنندج با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای قصد دارد تا مردم را با نیات واقفان خیراندیش و تأثیر وقف در جامعه بیشتر آشنا کند.

رئیس اداره اوقاف سنندج از اجرای طرح اطعام به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه سنندج با همکاری حوزه علمیه استان کردستان به راه‌اندازی موکب پذیرایی صلواتی از مردم در هفته وحدت اقدام کرده و تعداد شش هزار پرس غذای گرم بین مردم سنندج توزیع شده است.

وی ادامه داد: این موکب به صورت رایگان به مدت ۳ روز جهت پذیرایی از مردم راه‌اندازی شد و خوشبختانه مورد استقبال مردم شریف شهرستان قرار گرفت.

شریفی افزود: درصورت وجود موقوفاتی با نیات خیرات و مبرات و اطعام، اوقاف می‌تواند در این زمینه خدمات بیشتری را به مردم شریف شهرستان ارائه کند و این ‌مهم ‌نیازمند جهت دهی به نیات واقفان به سمت وقف‌های خیریه و اجتماعی است.

وی شهر سنندح را نماد وحدت و یکدلی دانست و یادآور شد: در شهرستان سنندج شیعه و سنی دست در دست هم، در راه ترویح اسلام ناب محمدی(ص) گام‌بر‌می‌دارند و قطعا حرکت در مسیر وحدت موجب تقویت باورهای دینی و توسعه فرهنگی‌مذهبی جامعه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha