نیروهای جوان و توامند را برای پست مدیریت‌ها به کار گیریم
کد خبر: 4008867
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

نیروهای جوان و توامند را برای پست مدیریت‌ها به کار گیریم

دبیر جامعه روحانیت شیراز خواستار تسریع تغییر و تحول در سطوح مدیریت دولت شد و گفت: باید از نیروهای بومی، جوان، توانمند و ولائی و بدون توجه به لابی‌های برخی اشخاص و جریان‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز امروز، 7 آبان در جلسه جامعه روحانیت شیراز خواستار تسریع تغییر و تحول در سطوح مدیریت دولت شد و گفت: مردم به دولت جدید برای تغییر و تحول رأی داده‌اند و انتظار نیست پس از این مدت که از عمر دولت جدید می‌گذرد مدیرانی که در سطح مدیران نظام اسلامی دولت سیزدهم نباشند، در رأس کار باشند.

وی با بیان اینکه اکنون یک توقف کامل در همه ادارات وجود دارد که با تغییر مدیر این وضعیت تغییر خواهد کرد، افزود: برخی از مدیران رنگ عوض می‌کنند، از این‌رو تا مدیران غیر هماهنگ استان تغییر پیدا نکنند کارها پیش نخواهد رفت.

طاهری تأکید کرد: ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر این موضوع برطرف خواهد شد، بنابراین باید از نیروهای بومی، جوان، توانمند و ولائی و بدون توجه به لابی‌های برخی اشخاص و جریان‌ها این کار صورت گیرد.

وی بیان کرد: استان فارس مدیرانی که کوتوله سیاسی و تأثیرپذیر از بعضی اشخاص و جریان‌ها هستند را نمی‌خواهد. استان فارس مدیرانی می‌خواهد که بتوانند با معضلات قدرتمندانه مقابله کند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در با اشاره به انتخاب اعضای جدید جامعه روحانیت شیراز گفت: جامعه روحانیت باید حضور روحانیت جوان را تجربه کند.

وی تصریح کرد: پس از این، جلسات جامعه روحانیت شیراز فعلاً هر ۱۵ روز یک بار برگزار می‌شود و در صورت نیاز به صورت فوق‌العاده جلسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha