اعلام فراخوان اولین مهرواره قرآنی «طه» در کردستان
کد خبر: 4009587
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

اعلام فراخوان اولین مهرواره قرآنی «طه» در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اعلام فراخوان اولین مهرواره قرآنی «طه» ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در کردستان خبر داد.

 کمال گرامیان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین مهرواره قرآنی «طه» با شعار « قرآن، کتاب زندگی» ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به همت دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور برگزار خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان اولین مهرواره قرآنی «طه» ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در کردستان خبر داد و افزود: طلاب و روحانیون استان کردستان تا 20 آبان‌ماه فرصت ثبت‌نام در این مهرواره قرآنی را دارند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به رشته‌های این دوره از مهرواره قرآنی بیان کرد: اولین مهرواره قرآنی «طه» در رشته‌های حفظ 1، 3، 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، حفظ موضوعی و سور منتخب، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، ترجمه و مفاهیم، کتابخوانی و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی به گروه‌های سنی این دوره از مهرواره قرآنی «طه» اشاره کرد و ادامه داد: طلاب خواهر، همسر طلاب و روحانیون، فرزندان زیر 8 سال، فرزندان 8 تا 12، فرزندان 12 تا 15 سال و فرزندان بالای 15 سال از رد‌ه‌های سنی این دوره از رقابت‌های قرآنی بوده است.

گرامیان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت www.dmsonnat.ir مراجعه کنند، یادآور شد: برای برگزیدگان جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفرهای سیاحتی، زیارتی، دو چرخه، تبلت و ... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha