سلسله وبینارهای نماز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4009918
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

سلسله وبینارهای نماز در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: با هدف توانمندی سازی دبیران ترویج اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان، سلسله وبینارهای با موضوع «نقش نماز در سلامت جسم و روح» در اردبیل برگزار می‌شود.

الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 11 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با هدف توانمندی سازی دبیران ترویج اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان، سلسله وبینارهای با موضوع «نقش نماز در سلامت جسم و روح» به همت مرکز تخصصی نماز و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از همه دبیران ترویج اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان، دعوت شده تا در این نشست‌های تخصصی حضوری فعال داشته باشند تا زمینه آموزشی ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از پیش فراهم شود.

عبدی افزود: نماز به عنوان مهم‌ترین موضوعات دینی در جامعه محسوب می‌شود که ترویج آن نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ شده تا برگزاری این دوره‌های آموزشی در توانمندسازی نیروهای مستعد برای ترویج فرهنگ اقامه نماز موثر و مثمرثمر باشد و بتوانیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

عبدی تصریح کرد: در ارتباط با راهکارهای جذب جوانان به مسجد نیز بایستی هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا بتوانیم در توسعه فرهنگ نماز و برنامه‌های معنوی و مذهبی موفق عمل کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان، به اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

انتهای پیام
captcha