کاروان مهر و نشاط به سیستان و بلوچستان رسید
کد خبر: 4010359
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

کاروان مهر و نشاط به سیستان و بلوچستان رسید

معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در راستای کیفیت نظام آموزشی در آموزش و پرورش استثنایی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان، امروز کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به سراسر سیستان و بلوچستان اعزام شد.

کاروان مهر و نشاط سیستان و بلوچستان به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سیدجواد حسینی، معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفر یک روزه خود به این استان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تهیه تبلت دانش‌آموزی و ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات توان‌بخشی دانش آموزان استثنایی تخصیص یافته است.

حسینی افزود: در این استان برای رسیدن سرانه فضای آموزشی استثنایی به حد مطلوب، ۵ مدرسه استثنایی درحال ساخت است و ۵ مدرسه دیگر با تأمین اعتبارات ساخته خواهد شد.

رخشانی، مدیرکل اموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان هم با اشاره به اینکه ۳۰ هزار دانش‌آموز در رشته‌ها و مقاطع مختلف در۸۰ مدرسه استثنایی در استان داریم گفت: برای رفع کمبودها به همکاری مسئولان نیاز است.

همچنین افتتاح مرکز جامع تشخیص و توان‌بخشی، افتتاح پایگاه ورزشی و آغاز عملیات ساخت یک مدرسه استنثنایی از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر به استان سیستان وبلوچستان بود.

منبع:‌خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام
captcha