اهدای 65 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در خراسان شمالی
کد خبر: 4011780
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

اهدای 65 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در خراسان شمالی

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از اهدای 65 سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بنیاد احسان خبر داد.

اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اهدای 65 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند، اظهار کرد: 45 سری جهیزیه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 20 سری از سوی بنیاد احسان به زوج‌های جوان نیازمند در تمام شهرستان‌های استان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه 15 میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه‌ها هزینه شده است، افزود: شناسایی جوانان نیازمند از طریق گروه‌های مردمی انجام شده است و جوانانی که شناسایی می‌شوند باید کمتر از 114 سکه مهریه برای آنان ثبت شده باشد.

پولادی با تأکید بر ازدواج آسان، بیان کرد: تاکنون چهار مرحله اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان انجام شده است که زوج‌های جوان استان 100 سری جهیزیه دریافت کردند.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی با اشاره به اهدا مجدد جهیزیه به زوج‌های جوان در استان، تصریح کرد: اهدا جهیزیه در اواسط پاییز نیز انجام خواهد شد و هدف از اهدا جهیزیه نیز ترویج ساده زیستی و تشویق جوانان به ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه 12 قلم کالای اساسی در هر سری از جهیزیه‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تمام اقلام موجود در جهیزیه از تولیدات داخلی است و حمایت از تولید داخل نیز در این اقدام‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha