حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیلی مبنای کار باشد
کد خبر: 4012170
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیلی مبنای کار باشد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیلی و نیز رفع موانع سرمایه‌گذاران بایستی مبنای کار باشد.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۱۹ آبان‌ماه، در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از تخلفات در ساخت و ساز‌های غیرمجاز استان مشاهده می‌شود که نیاز است در این زمینه تمهیدات لازم در راستای حل مشکلات موجود مبنای کار باشد.

وی، با اشاره به این که قانون تخریب اراضی کشاورزی و منابع طبیعی یا جدیت برخورد می‌شود، گفت: مخالف هر گونه ساخت و ساز در اراضی ملی و منابع طبیعی هستیم و همه ساخت و ساز‌های غیرمجاز تخریب خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: ساخت و ساز‌های غیرقانونی در مسیر‌های ارتباطی استان نیز برای صدور مجوز‌های قانونی در دستور کار است و درصدد هستیم شرایط بهتری را در این زمینه فراهم کنیم.

کثیرلو ادامه داد: خیانت آشکاری نیز در ساخت و ساز‌های گردنه حیران مشاهده می‌شود که به صورت عمده مجوز قانونی برای این ساخت و ساز‌ها وجود ندارد و نیاز است در این زمینه اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود انجام یابد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ادامه داد: هیچ قصور و کوتاهی در کار نخواهد بود و درصدد هستیم تا متخلفان به جزای اعمال خود برسند.

کثیرلو تصریح کرد: در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته که بایستی شفاف‌سازی‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: بایستی حمایت از سرمایه‌گذاران به صورت اساسی و قابل توجه واقع شود که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و بانک‌ها باید همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha