کسب رتبه اول کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها توسط دادگستری کردستان
کد خبر: 4012515
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

کسب رتبه اول کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها توسط دادگستری کردستان

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور از کسب رتبه اول دادگستری استان کردستان در حوزه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های سطح کشور خبر داد.

مراسم تجلیل از دادگستری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، خشایار جمشیدی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور امروز، 21 آبان‌ماه در مراسم تجلیل از دستگاه قضایی استان کردستان نسبت به کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان کردستان، اظهار کرد: در ارزیابی به عمل آمده توسط معاونت راهبردی قوه قضاییه در بحث کاهش جمعیت کیفری، دادگستری استان کردستان موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

وی کسب این موفقیت را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان دانست و افزود: خوشبختانه با سرکشی و بازدیدهای مستمر رئیس کل دادگستری و قضات دستگاه قضایی استان، آمار جمعیت کیفری زندان‌های استان کردستان نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه این جلسه بر ادامه تلاش‌های دستگاه قضایی استان بر کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد و اظهار کرد: موفقیت حاصل شده قطعاً ناشی از الطاف خداوند تبارک و تعالی و نتیجه زحمات جهادی کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان و همچنین مجموعه زندان‌های استان بوده است.

وی افزود: بر اساس سند تحول قضایی بنا داریم تا با اجرایی کردن سیاست‌های دستگاه قضایی و منویات ریاست قوه قضاییه صرفا مجرمان خطرناک و مخل امنیت جامعه در زندان‌ها محبوس باشند و با کمک خیرین و نیکوکاران در استان فرهنگی کردستان، از جمعیت زندانیان جرائم مالی بکاهیم.

در پایان این جلسه لوح تقدیر با امضای رئیس سازمان زندان‌های کشور به حجت‌الاسلام حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان و محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha