توزیع 20 تن گوشت بین آسب دیدگان کرونا در خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان
کد خبر: 4013334
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

توزیع 20 تن گوشت بین آسب دیدگان کرونا در خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع 20 تن گوشت گوسفندی بین آسیب دیدگان از کرونا و اختصاص سهمیه ویژه به مادران باردار و شیرده استان خبر داد.

محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالیمحسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به توزیع 20 تن گوشت بین مادران باردار و شیرده در استان، اظهار کرد: برای توزیع گوشت بین مادران باردار و شیرده سهمیه ویژه‌ای در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد و توسط 73 گروه جهادی این بسته‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو هفته آینده 85 ویلچر نیز بین افراد زیر 15 سال که نیازمند هستند توزیع می‌شود، افزود: هماهنگی‌های لازم با بهزیستی استان انجام شده است و پس از جمع بندی لیست افراد توزیع انجام می‌شود.

پولادی با اشاره به اینکه اهداء 50 کانکس برای مناطق زلزله‌زده نیز امروز به پایان می‌رسد، اضافه کرد: آخرین اهداء کانکس در روستای هاور انجام می‌شود و پس از تکمیل مناطق مسکونی زلزله‌زدگان کانکس‌ها جمع آوری خواهد شد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر 216 گروه اجتماعی در قالب سمن، موسسات، گروه‌های جهادی و... در سامانه بنیاد احسان ثبت نام کردند و گروه حمایت‌پذیر استان شدند.

وی در خصوص رزمایش‌های انجام شده از سوی بنیاد احسان در استان، بیان کرد: پس از شیوع کرونا در استان شش مرحله رزمایش معیشتی اجرا شده است که در سط ملی هفت میلیون بسته معیشتی و در سطح استان 36 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

پولادی با بیان اینکه در سال جاری 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: توزیع 42 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان نیز در سال جاری انجام شد و توزیع جهیزیه ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری رویداد«رقابتی پیشرفت» در استان خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد حلقه‌های میانی برای ارتباط مردم و حاکمیت است و برای گروه برگزیده در این رویداد جایزه نفیس 10 میلیون تومانی اختصاص خواهیم داد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی تصریح کرد: در بنیاد احسان به دنبال هدفمند کردن برنامه‌ها و گروه‌های جهادی هستیم تا بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام
captcha