مردم کردستان بار دیگر حماسه‌آفرین می‌شوند
کد خبر: 4013339
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

مردم کردستان بار دیگر حماسه‌آفرین می‌شوند

بعد از استقبال باشکوه مردم شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه در شهر‌های تهران، قم، مشهد، حال کردستانی‌ها میزبان پیکر مطهر مادری مهربان و همسری وفادار هستند. بدون شک مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهید فاطمه اسدی با حضور پرشور مردم سنندج در ۲۵ آبان ماه حماسه‌ای دیگر از حضور را به نمایش خواهند گذاشت.

شهیده فاطمه اسدی

به گزارش ایکنا از کردستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در بیانیه‌ای به مناسبت شهید تفحص شده شیرزن کُرد فاطمه اسدی، از مردم همیشه در صحنه استان کردستان خواست تا بار دیگر با حضور در مراسم تشییع این بانوی بزرگ با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند. در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر کردستان معطر به عطر شهدا شد و با تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌های بزرگ به خود می‌بالد که در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب، همواره در صحنه‌های نبرد حضور داشته و این حضور زمینه‌ساز تاأمین امنیت و آرامش برای مردم استان و منطقه بوده است.

کردستانی‌ها از زن و مرد تا پیر و جوان از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی در دو صحنه مقابله با ایادی استکبار جهانی و مقاومت در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی، در صحنه ایستادند و امروز با تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی ثابت کردند که این ایثار و مقاومت برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

افشای سندی دیگر از جنایت‌های گروهک‌های ضدانقلاب و ایادی استکبار جهانی، باعث روسیاهی کسانی است که به جرم دفاع از مردم کُرد، مظلومانه آن‌ها را به شهادت رسانده و حال بعد از 37 سال شهیده فاطمه اسدی به افتخاری برای مردم این خطه از ایران اسلامی تبدیل شده است و استقبال باشکوه مردم از پیکر مطهر وی در شهرهای مختلف کشور نشان عینی قدرشناسی مردم از شهیدان انقلاب اسلامی ایران است.

بدون شک شهیده فاطمه اسدی، صدای مظلومیت همه شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر کردستان است که حال بعد از 37 سال انتظار این چنین به آبروی برای مردم این دیار تبدیل شده و این مهم ثابت کرد که به دلیل وجود شیرزنانی این چنین ایران اسلامی همچنان با عزت و اقتدار به پیش می‌رود.

بعد از استقبال باشکوه مردم شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه در شهرهای تهران، قم، مشهد، حال کردستانی‌ها میزبان پیکر مطهر مادری مهربان و همسری وفادار هستند و بدون شک مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهیده عزیز، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه سنندج در روز سه شنبه 25 آبان ماه، حماسه‌ای دیگر از حضور مردم را به نمایش خواهد گذاشت.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن دعوت از همه مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در این مراسم باشکوه، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا، اعلام می‌دارد که امروز یاد و نام شهدا ضامن اقتدار و عزت بیشتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است».

انتهای پیام
captcha