۸۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4014269
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

۸۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری ۵۴ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد گفت: از این تعداد برنامه ۳۰ برنامه حضوری و ۲۴ برنامه در فضای مجازی برگزار که بیش از ۸۰۰ ریزبرنامه را شامل خواهد شد.

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج شامگاه گذشته، 26 آبان‌ماه در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سنندج با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید بانو فاطمه اسدی، اظهار کرد: برگزاری تشییع‌های باشکوه برای شهدا نشان می‌دهد مردم ما وفادار به انقلاب و آرمان‌های شهدا از جمله این شهید عزیز که سند مظلومیت مردم کردستان بود، هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم هفته بسیج امسال از 28 آبان‌ماه تا پنجم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: شعار امسال هفته بسیج با «بسیج پاره تن مردم است» بوده و در این راستا بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها و کاملاً مردمی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری 54 ویژه‌برنام گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان سنندج خبر داد و بیان کرد: از این تعداد برنامه ۳۰ عنوان برنامه حضوری و ۲۴ عنوان برنامه در فضای مجازی برگزار خواهد شد که بیش از ۸۰۰ ریزبرنامه را شامل خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های بهداشتی و کمک‌های مؤمنانه، توزیع نان مهربانی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پایگاه بسیج، پویش «نذر خون»، اعزام اکیپ پزشکی و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در یکی از محلات حاشیه شهر، مشاوره خانوادگی، مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانواده در روستای «آساوله»، طرح همگام با کشاورز، میز خدمت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان است. اجتماع بزرگ شش هزار نفری بسیجیان روز سوم آذرماه در سنندج برگزار می‌شود که برای این روز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

عسکری هفته بسیج را فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: در این راستا برنامه‌های متعددی برای این هفته نیز در فضای مجازی تدوین شده که راه‌اندازی هشتگ‌های «من یک سلیمانی هستم» و «بسیج پاره تن مردم است» در طول این هفته به صورت گسترده توسط بسیجیان بازنشر خواهد یافت.

وی اظهار کرد: عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت محمدی و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود.

مشارکت حداکثری در برنامه‌های هفته بسیج

عبدالعلی اسفندیاری، معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار سنندج در این نشست اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی کنونی کشورمان مرهون جانفشانی و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان بوده و شجره طیبه بسیج مایه فخر همه ایرانیان است.

وی افزود: قدم نهادن در مسیر تحقق آرمان‌های بسیج افتخاری بزرگ بوده و با تمام توان و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها در شهرستان برای برپایی هر چه باشکوه برنامه‌های هفته بسیج تلاش خواهیم کرد.

اسفندیاری با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در اجرای برنامه‌های هفته بسیج مشارکتی حداکثری داشته باشند، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز نیز در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی یاری‌گر دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان به خدمات بسیج در دوران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان در دوران شیوع ویروس کرونا نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند و با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی زمینه‌ساز آرامش اجتماعی و کمک به نیازمندان شدند.

انتهای پیام
captcha