مشکلات جامعه با تفکر و عمل بسیجی حل می‌شود
کد خبر: 4015577
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

مشکلات جامعه با تفکر و عمل بسیجی حل می‌شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه مؤثر باشد.

بسیج

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ مهدی مهتابانی، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، دوم آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نامگذاری شده است، اظهار کرد: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: «بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است».

وی با اشاره به اینکه از 29 آبان تا 5 آذرماه را هفته بسیج نامیده‌اند، افزود: به ترتیب روزهای هفته به نام بسیج، اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج، عدالت و مبارزه با فساد، بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج، استقلال و آزادی، بسیج، سبک زندگی و بسیج، معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازدید و مانع‌زدایی از واحدهای راکد و نیمه فعال استان و همچنین برگزاری مسابقه دارت برای آقایان و بانوان اقشار مختلف بسیج را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان کردستان ذکر کرد.

وی افزود: بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت به‌ویژه جنگ تحمیلی هشت ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضراند تا جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.

مهتابانی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند، افزود: فعالیت‌های این نیروی مردمی تا به آنجایی است که هرگاه حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد، بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می‌کند.

وی گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه مؤثر  باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش‌آفرینی و تلاش بسیجیان در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجدد یاور شویم، یادآور شد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

انتهای پیام
captcha