برگزاری تورهای صنعتی به منزله حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیلی است
کد خبر: 4016161
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

برگزاری تورهای صنعتی به منزله حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیلی است

معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: برگزاری تورهای صنعتی یکی از انواع حمایت‌های شرکت شهرکهای صنعتی از سرمایه‌گذاران است که در این نوع حمایت، تولیدکنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی موفق بازدید نموده و از نزدیک به تبادل اطلاعات بپردازند.

شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبيل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی اردبیل، چهارم آذرماه، در بازدید از شهرک صنعتی 2 اردبیل، اظهار کرد: تورهای صنعتی در جهت افزایش سطح دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی برگزار می‌شود که تور صنعتی بازدید واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل 2 نیز در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی یکی از انواع حمایت‌های شرکت شهرکهای صنعتی از سرمایه‌گذاران است که در این نوع حمایت، تولیدکنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی موفق بازدید نموده و از نزدیک به تبادل اطلاعات بپردازند.

مهدوی افزود: با حضور واحدهای تولیدی در تورهای صنعتی، علاوه بر آشنایی آنها با راهکارهای موفقیت، زمينه ایجاد تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمي مديران و صاحبان صنايع نیز فراهم می‌شود.

معاون صنایع کوچک شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، تصریح کرد: در این بازدید، صاحبان واحدهای تولیدی استان کردستان، از دو واحد صنعتی صدف‌داش و آذر ساروج بازدید نموده و در پایان نشستی نیز با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل 2 داشتند.

مهدوی اضافه کرد: در این نشست مشترک، مشکلات و تجربیات طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این بازدیدها در جهت هم‌افزایی و تدوین راهکارهای مشترک برای حل مشکلات مشابه هم ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha