برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مشکلات استان کردستان مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4016362
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مشکلات استان کردستان مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر شناسایی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نیازها و مشکلات استان تأکید کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل در راستای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان کردستان گام برداشته شود.

دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با استاندار جدید

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیروز، چهارم آذرماه در دیدار با استاندار جدید کردستان بر تعامل این دفتر با استاندار کردستان تأکید و اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و استان، اولویتتان قرار گیرد تا بتوانید موانع را از مسیر راه بردارید.

وی بر شناسایی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نیازها و مشکلات استان تأکید کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل در راستای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان کردستان گام برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از اعلام آمادگی برای ارائه مشاوره به استاندار جدید بدون دخالت در تصمیمات اجرایی استان خبر داد و گفت: پیشنهاد می‌شود از تمام ظرفیت‌ها،‌ نخبگان، دلسوزان و صاحب‌نظران استفاده کنید.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و یاداور شد: ان شاء الله تمام تلاش خود را کرده که با مشورت نماینده محترم ولی فقیه در کردستان، استان را به سمت توسعه و پیشرفت پیش ببریم.

انتهای پیام
captcha