مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود
کد خبر: 4017004
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در کردستان تأکید کرد؛

مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود، اظهار کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود مشکلات پروژه نیمه‌تمام گردنه ژالانه و مجوز راه‌اندازی بیمارستان محلی اورامان از سوی دانشگاه علوم‌ پزشکی پیگیری شود.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، شامگاه گذشته، هفتم آذرماه در جمع مردم اورامان در مسجد جامع این شهر با قدردانی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های مردمان این دیار اظهار کرد: امروز در سفر به اورامان در مکان مقدس و شریفی حضور داشتم که مقبره امامزاده پیرشالیار از نوادگان امام جعفر صادق(ع) در این شهر است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید در مقابل بدی‌‌ها، خوبی‌ها را ببینیم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی از جمله برق، گاز، آب، جاده و ... را در این منطقه برای مردم فراهم کرده است که امیدواریم مشکلات کنونی هم با همراهی مردم رفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به ثبت جهانی اورامان اشاره و بیان کرد: مسجد اورامان از زیباترین مساجد کردستان بوده است که با سبک و شیوه خاص مردمان این منطقه بنا شده و همین امر بر زیبایی آن افزوده است.

وی با بیان اینکه منطقه اورامان شهیدپرور، عالم‌خیز و عارف‌خیز است، تأکید کرد: مردمان این دیار مخلص، دارای نجابت، اهل ایثار، فداکاری، معرفت، معنویت، علم و عرفان هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی از فرماندار سروآباد خواست که مشکلات اورامان و شهرداری را به‌صورت مکتوب برای پیگیری و اختصاص بودجه ارائه دهند، افزود: از فرمانده سپاه شهرستان نیز انتظار می‌رود که یک مکان ورزشی برای عموم مردم راه‌اندازی کنند.

وی با تأکید بر اینکه ادارات مهم‌ با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و جلوگیری از تردد مردم به شهرستان‌ها در این شهر راه‌اندازی شود، ادامه داد: این مشکلات و دغدغه مردمی را به استاندار منعکس‌ کرده و از استان پیگیری خواهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود، اظهار کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود مشکلات پروژه نیمه‌تمام گردنه ژالانه و مجوز راه‌اندازی بیمارستان محلی اورامان از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیری شود.

وی افزود: گرچه هم‌اکنون کشور در تحریم بوده اما علی‌رغم این مشکلات، بودجه و اعتبارات خاصی برای راه‌اندازی و اتمام‌پروژه‌ها و رفع مشکلات مردمی اختصاص داده می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان یادآور شد: همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و امیدوارم با پیگیری‌های لازم، در سفر بعدی شاهد مشکلات و دغدغه‌های مردمی نباشیم.

انتهای پیام
captcha