خدمات رایگان گروه جهادی پزشکی در شرق کرمان
کد خبر: 4017723
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

خدمات رایگان گروه جهادی پزشکی در شرق کرمان

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: با همکاری دادگستری این شهرستان، گروه جهادی پزشکی در شرق استان مستقر شده‌اند که به مدت سه روز به شهروندان به‌ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

گروه جهادی دکتر جباری در شرق استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امین سلطانی، رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان کرد: با همکاری دادگستری شهرستان ریگان، گروه جهادی «دکتر جباری» در شرق استان مستقر شده‌اند و به مدت سه روز به شهروندان خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

وی در تشریح این خبر افزود: این گروه پزشکی روز گذشته 9 آذرماه در شهرستان ریگان ارائه خدمت کردند و امروز 10 آذرماه در زندان بم و روز پنج‌شنبه در شهرستان بم مستقر خواهند شد و از ساعت 14 تا 22 به شهروندان خصوصاً افراد تحت پوشش کمیته امداد خدمات پزشکی رایگان ارائه خواهند داد.

وی بیان کرد: رضا جباری، متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات و تیم پزشکی متشکل از متخصص ارتوپد، جراح عمومی، متخصص داخلی و مغز و اعصاب، متخصص اطفال، پزشک عمومی و فیزیوتراپ با حضور در شرق استان بیماران را ویزیت می‌کنند.

این مقام قضایی با بیان اینکه این گروه که 14 سال سابقه ارائه خدمات در مناطق محروم کشور را دارند متشکل از 30 نفر است، گفت: از این تعداد 16 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص هستند.

انتهای پیام
captcha