پیام تسلیت حوزه هنری کردستان در پی درگذشت آیت‌الله نورالدین حیدری
کد خبر: 4018235
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

پیام تسلیت حوزه هنری کردستان در پی درگذشت آیت‌الله نورالدین حیدری

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان درگذشت آیت‌الله نورالدین حیدری را در پیامی تسلیت گفت.

آیت‌الله نورالدین حیدری به گزارش ایکنا از کردستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان درگذشت آیت‌الله نورالدین حیدری را در پیامی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند عالم وارسته و روحانی جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله نورالدین حیدری اولین نماینده حضرت امام خمینی(ره) در سپاه کردستان، بعد از یک عمر مجاهدت در راستای تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین و نیازمندان به ویژه در استان کردستان، به دو فرزند شهیدش پیوست.

مرحوم آیت‌الله حیدری، در زمان حضور در استان کردستان چه به عنوان نماینده امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه و چه در زمان مسئولیت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان، منشأ خدمات زیادی به مردم این دیار بود و به همین دلیل کردستانی ها هیچ گاه اخلاق نیکو و حسنه و همچنین رشادت‌ها و ایثار این روحانی جلیل‌القدر را فراموش نخواهند کرد.

این روحانی وارسته سال‌ها با به تن کردن لباس رزم، برای ایجاد امنیت پایدار در کردستان همراه با مردم این دیار در میدان حضور داشت و سپس لباس خدمت به تن کرد و در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آبادانی این دیار شبانه‌روزی تلاش کرد و به همین دلیل است که مردم این خطه از ایران اسلامی وی را فرزند کردستان می‌دانستند.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در حوزه هنری انقلاب اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان کردستان، درگذشت حضرت آیت‌الله نورالدین حیدری را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم آن مرحوم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه علاقه‌مندان به وی تسلیت عرض می کند و از درگاه ایزد منان خواستارم که روح بلند وی با فرزندان شهیدش محشور باشد.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان مفتخر است که در زمان حیات حضرت آیت‌الله نورالدین حیدری، موفق به جمع‌آوری و تدوین بخشی از خاطرات وی شد و این اثر با عنوان فرزند کردستان در سال 1398 به زیور طبع آراسته شده و هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha