یادواره اولین شهید مدافع سلامت جیرفت برگزار شد
کد خبر: 4018957
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

یادواره اولین شهید مدافع سلامت جیرفت برگزار شد

آیین یادواره اولین شهید مدافع سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، شهید ناصر رئیسی در جیرفت برگزار شد.

یادواره اولین شهید مدافع سلامت جیرفت

به گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت امروز 15 آذرماه در آیین یادواره اولین شهید مدافع سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بصریت و بیانات کم‌ نظیر رهبر معظم انقلاب در مهار و کاهش اثرات مخرب ویروس منحوس کرونا انکارناشدنی است.

وی افزود: به دستور فرماندهی معظم کل قوا، تمام نیروهای مسلح کشور امکانات خود را در خدمت کادر بهداشت و درمان قرار دادند که در مدیریت ویروس بسیار مثمر ثمر بود.

تارم با تأکید بر رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم گفت: از دیگر اقدامات رهبری در مهار و مدیریت این ویروس خنثی‌ساز دسیسه دشمن برای تخریب دین و مذهب بود.

امام جمعه جیرفت تعطیلی اماکن مذهبی و تجمعات مذهبی از جمله نمازجمعه را از دیگر رهنمودهای رهبرحکیم  انقلاب در این راستا عنوان کرد و افزود: دشمن علی‌رغم صحنه‌سازی‌ها موفق به سوءاستفاده از شرایط کرونایی نشد.

امام جمعه جیرفت شهید دانستن کادر بهداشت و درمانی که در مسیر مقابله با کرونا جان خود را فدا کردند، ایجاد انگیزه دانست و گفت: این تصمیم معنوی در رابطه با شهدای مدافع سلامت امید و انگیزه را تقویت و قداست خدمت و ایثارگری آنان را تبیین کرد.

وی با بیان اینکه نه تنها کادر رسمی بهداشت و درمان، بلکه گروه‌های جهادی به ویژه طلاب و روحانیت نیز به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند و نقش روحانیت نیز بیش از پیش برجسته شود، تصریح کرد: شهید ناصر رئیسی حقیقتا لایق کسب درجه رفیع شهادت بود که ولایتمداری، وجدان کاری و دینمداری او زبان‌زد است.

انتهای پیام
captcha