ایام فاطمیه مثل ایام محرم باشکوه برگزار شود
کد خبر: 4019418
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

ایام فاطمیه مثل ایام محرم باشکوه برگزار شود

امام‌جمعه قروه با تأکید بر اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی همگان مشارکت داشته باشند، افزود: ایام فاطمیه مثل ایام محرم باشکوه برگزار شود.

ستاد شئون مذهبی قروه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام‌جمعه قروه، امروز، 17 آذرماه در نشست ستاد شئون فرهنگی با تبریک و تهنیت ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها و عزاداری ویژه این ایام باید بسیار باشکوه و در خور شأن و جایگاه این سردار رشید اسلام برگزار شود.

وی بر اهمیت به‌کار گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت‌های مذهبی و مساجد و فعالان و متولیان فرهنگی سیاسی و اجتماعی شهرستان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه‌های این ایام تأکید کرد.

امام‌جمعه شهر قروه انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و بیان کرد: در این راستا بود که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی تمام مردم مشکلات، خود را فراموش کردند، احزاب سیاسی اختلافات خود را فراموش کردن و مسئولان و مردم دوشادوش هم با هر مذهب و هر تفکری به میدان آمدند.

وی با تأکید براینکه براین اساس باید برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی همگان مشارکت داشته باشند، افزود: ایام فاطمیه خط مقدم ماست و باید مثل ایام محرم باشکوه برگزار شود.

حجت‌الاسلام رستمی به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: جایگاه این بزرگ بانوی اسلام بین زنان جهان جایگاهی بسیار ممتاز و ویژه است لذا شناخت سیره این حضرت در ابعاد دینی، شخصیتی، سیاسی و ... می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل در جامعه باشد.

وی در پایان یادآور شد: باید زنان مسلمان و حتی غیرمسلمان وجود نازنین حضرت زهرا(س) را به عنوان اسوه خود در زندگی قرار دهند، چراکه سعادت دو دنیای بانوان در تبعیت از زندگی دخت نبی اکرم (س) است.

انتهای پیام
captcha