مجاهدت پرستاران در مواجهه با کرونا/ مشکلات کادر درمان پیگیری می‌شود
کد خبر: 4019808
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
رئیس‌جمهور مطرح کرد:

مجاهدت پرستاران در مواجهه با کرونا/ مشکلات کادر درمان پیگیری می‌شود

رئیس‌جمهور با اشاره به مجاهدت کادر درمان به‌ویژه پرستاران در مواجهه با کرونا، گفت: دولت نسبت به حل و فصل دغدغه‌ها و مشکلات کادر بهداشت و درمان اهتمام دارد و مشکلات آنها پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز، ۱۹ آذرماه در جریان سفر به استان لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به پرستاران و کادر درمان این بیمارستان، از فداکاری و تلاش آنان قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری پرستاران در روند درمان بیماران، افزود: کادر بهداشت و درمان کشور به‌ویژه پرستاران در جریان مواجهه با بیماری کرونا خوش درخشیدند و جان خود را در طَبق اخلاص گذاشتند و این ایثار و فداکاری که از خود نشان دادند بسیار ارزشمند است.

رئیسی همچنین بر اهتمام دولت نسبت به حل و فصل دغدغه‌ها و مشکلات کادر بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: مشکلات کادر درمانی به طور جدی پیگیری می‌شود.

گفتنی است، در این بازدید پرستاران بیمارستان شهید رحیمی نیز به بیان مشکلات مختلف حوزه پرستاری در سطح استان و سطح ملی پرداختند.

انتهای پیام
captcha