پرستاران با چشم پاک دانش و مهر آلام دردمندان را تسکین می‌دهند
کد خبر: 4019920
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

پرستاران با چشم پاک دانش و مهر آلام دردمندان را تسکین می‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پرستاران فرشتگان مهربانی هستند که می‌کوشند تا آلام دردمندان را با چشم پاک دانش و مهر خود تسکین دهند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز جمعه، 20 آذرماه، به مناسبت روز پرستار در دیدار جمعی از پرستاران گفت: پرستاران فرشتگان مهربانی هستند که می‌کوشند تا آلام دردمندان را با چشم پاک دانش و مهر خود تسکین دهند.

وی با بیان اینکه پرستاران در مسیر بهبود و سلامتی مردم گام بر می‌دارند، گفت: هرگاه دانش زمینی با دانش آسمانی پیوند یابد کارها رنگ خدایی پیدا می‌کند و تلاش این پرستاران در شرایط سخت کرونا مصداق بارز ایثار و فداکاری است و رنگ خدایی دارد و باید قدر آن را بدانیم.

آل‌هاشم، با اشاره به اینکه نقش پرستاران در این برهه بی‌بدیل است، گفت: مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان به ویژه پرستاران عزیز محبوبیت و مقبولیت آنها را در سالهای اخیر دو چندان کرده است.

امام جمعه تبریز، با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به‌عنوان روز پرستار گفت: حرکت‌های نمادین و تجلیل از پرستاران در این روز کار ارزشمندی است، اما بهترین گرامیداشت رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش است.

وی افزود: پرستاران با تمام توان برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند و این خدمت صادقانه با هیچ پاداش دنیوی قابل جبران نیست.

آل‌هاشم با بیان اینکه رفع حوائج و نیازهای این قشر خدوم ضروری است، افزود: با در نظر گرفتن شرایط و امکانات کشور باید برای رفع مشکلات کادر درمان تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha